موسسه آموزش عالی غزالی قزوین

گروه کاردانی کامپیوتر - مهر ۸۶

موسسه آموزش عالی غزالی قزوین

گروه کاردانی کامپیوتر - مهر ۸۶

کتاب آموزشی ++C

یه مرغ دارم ...  

وقتی استادی بدونه که دانشجوهای پویا و خوش ذوقش، این گونه از نبودش، سرمست که نمـــــی شن - هیچ -، با راههای بسیار نوین و کارآمد اقدام به بارور کردن اذهان همدیگه می کنن! وقتی استادی می بینه کادر جوان، مشتاق و خوش فکر آموزشی دانشگاه، در هزاره ی سوم تمدن بشری و دوران تمول روح و روان و اندیشه، این طور در قبال تاخیرش ری اکشن نشان نمــــــی دهند، باید هم به فکر اکسبت کردن قرار مسافرتش به شهر مقدس شمال بیفته و جلســـه ی هفته ی بعد رو بفرسه رو هوا ... 

اوخ اوخ بگذریم، داستان داره سیاسی می شه و نمره، ممره .......... فـــــــــــــــــوت ...  

خلاصه امروز به من یکی که همیشه کودک درونم آماده ی این گونه پروژه هاست خیلی چسبید، مخصوصا تیکه ی آخرش که به همراه دوقلو ها به فینال مسابقه ی یه تخم دارم رسیدیم ...  

 . 

از اصل مطلب دور نشیم دوستان، 

این فایل PDF کتاب آموزشی ++C که استاد مومنی در اختیارم قرار دادند رو تقدیم حضورتون مـــــی کنم: 

 

کتاب را می تونین از      اینجـــــــــــــــــــــا      دانلود کنید. (حجم فایل  2.32mb ) 

 

- نکته: امیدوارم این بار کسی کیسش خراب نشه  !

 

همچنین اگه رو سیستمتون برنامه ی Adobe Acrobat Reader یا برنامه ای مشابه ندارین، مــــــــی تونین از      اینجــــــــــــــــــــــــا      دانلود کنید. (حجم فایل  33.49mb )

 

منبع فایل فوق هم که      اینجــــــــــــا      ست! 

 

  

 

---------------------------------- 

* برای دیدن تصویر ابتدای پست در اندازه ی واقعی، روش کلیک کنید. 

* اگر مایل به شنیدن فایل صوتی بازی یه تخم دارم هستید، تو قســــمت نظــــــرات بفرمایید، تا براتون اینجا درج نمایم !

فایل آموزشی ++C

سلام به همه ی دوستای عزیزم! امیدوارم وقایع بر وفق مرادتون پبش بره!  

 این فایل ppt استاد مومنی رو گذاشتم. می بخشید که اینجا خیلی سادست! فایل و عکس مرنبط با خودمون زیاد دارم. انشالا سرفرصت خدمتتون تقدیم می کنم!  

 

 

* دانلود فایل آموزشی ++C از اینجـــــــــــــــــا (حجم فایل  4.02mb )